svampbob

ja vem gillar inte den lilla gula svampen som vi svenskar känner som svampbob fyrkant ? Jag tycker själv att han är riktigt söt och rolig ;3 Jag har dvd filmerna svampbob the movie, svampbob f.kr. och svampbob försvunnen till sjöss. Men jag skulle vilja ha lite mer "svampbob grejer". Så jag har vart inne på ebay och hittat massor saker jag vill ha! Men man är ju inte gjord av pengar så jag ska köpa två grejer haha. Sen ska jag även köpa ett par vita converse (falska) och måla svampbob och patrik på dom med speciella tygfärger typ haha x)
-
-
jag tog en bild från google och ritade på dom i photoshop. så såhär tänkte jag att skorna ska se ut sen :) här med svampbob.
-
-
Och så patrik på den andra.
-
-
Här är en tröja jag ska köpa :3
-
-
Och så ska jag köpa dom här :3
-
-
-
Kommer lägga upp bilder på skorna sen när jag har gjort dom :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0